Selecteer een pagina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MIJN WEG

Als kind had ik iedere week een andere hobby en ook na mijn studie heb ik veel verschillende dingen gedaan. Van Image Consultancy, Make-Up workshops verzorgen,  Creatief Denken trainingen faciliteren en een webshop runnen tot projectmanagement in de eventbranche. Na 2 jaar dienstverband bij Heineken, startte ik al voor mezelf en volgde ik mijn ‘spark’. Mijn omgeving keek soms met samengeknepen billen toe, maar ik kwam altijd op mijn pootjes terecht. Paste iets niet meer bij me, dan vond ik mezelf opnieuw uit en probeerde weer iets anders.

Ik deed werkte mee aan geweldige events, waaronder het KLM Open, Tata Steel Chess Tournament, TEDxAmsterdam, EK Beachvolleybal en The Invictus Games. Voor grote merken als Heineken, Tata Steel, ING, Accenture en Philips.

Daarnaast gaf ik workshops als Image Consultant binnen bedrijven als ABN, DNB en bijvoorbeeld de Carrierre Beurs en de Week van de Ondernemer. Voor mijn webshop met betekenisvolle cadeautjes ontwierp ik mijn eigen sieradenlijn die ik op Bali liet produceren.

Beluister hier mijn nieuwste Podcast aflevering:

Toen ik kinderen kreeg, veranderden mijn behoeftes. Na de geboorte van Siem, mijn oudste (nu 3,5 jaar), ervaarde ik voor het eerst mijn rol als moeder. Minder vrijheid, flexibiliteit en meer verantwoordelijkheid. Daarmee kwam ook de behoefte om minder te werken en minder stress te ervaren. Na de komst van mijn tweede, Tijs (nu 1,5 jaar), werd die behoefte alleen maar groter.  

Ik wist dat ik mezelf sowieso wilde blijven ontwikkelen, omdat ik daardoor de leukste moeder zou zijn voor mijn kinderen. En ik wil ze ook meegeven dat het belangrijk is om te doen waar je energie van krijgt. Ook stond vast dat ik wilde blijven ondernemen.  

Zo ontstond een zoektocht naar mijn unieke mix, mijn why en mijn onderscheidend vermogen. In korte tijd ging ik flink de diepte in en herontdekte mijn liefde voor ‘kloppende plaatjes’ en creativiteit. Ook ontdekte ik dat mijn talent in conceptueel denken en mijn jarenlange ervaring in het creeeren van impactvolle klantbelevingen in de evenementenbranche van enorme toegevoegde waarde kan zijn voor ondernemers die zichzelf kwalitatief en hoog in de markt willen plaatsen.

‘Ondernemers helpen om maximaal tot hun recht te komen’, dat is wat ik hier te doen heb. Hierin kan ik mijn creativiteit kwijt, mijn oplossingsgerichtheid, mijn behoefte om alles als een puzzel in elkaar te laten vallen, om dingen op te starten en mijn aanleg voor het aanbrengen van structuur.

Ik geloof namelijk dat het helemaal niet alleen om de inhoud gaat, de vorm en de verpakking waarin je jouw dienst aanbiedt, is minstens zo belangrijk. Het onderstreept je kwaliteit of haalt het juist onderuit. Het kan vóór je werken of tegen je. Het maakt het verschil tussen trekken aan een dood paard of de weg van de minste weerstand.

En dát is precies wat ik als moeder zijnde nu ook wil; vanuit vervulling en easyness mijn klanten zo goed mogelijk helpen om tot hun recht te komen én de leukste moeder zijn voor mijn jongens.

 

WAT JE ZOU WETEN ALS JE ME GOED ZOU KENNEN

Ik ben geboren in Leiderdorp

Mijn ‘stopwoord’ is ‘De vraag is….’

Mijn favoriete TV programma’s zijn verbouwingsprogramma’s. Zelf verbouwde ik een paar jaar geleden ook ons complete huis in Badhoevedorp samen met mijn vriend.

Je kunt me wakker maken voor een goede creatieve brainstorm sessie en griesmeel met bessensap (gemaakt door mijn moeder).

Één van mijn dromen is om een huisje in ’t bos te hebben.

Ik heb maar 2 jaar in loondienst gewerkt (bij Heineken), daarna ben ik voor mijzelf begonnen.

Ik heb een bloedhekel aan tegenwind, dingen die uit kastjes vallen en repeterend werk.

In Human Design ben ik een Manifestor samen met slechts 7% van de wereldbevolking.

Ik ben een redelijke controlfreak. Ik ben een echte to-do-lijstjes fan en excel-freak en ik vind structuur heel fijn.

Ik ben gek op accenten nadoen. (Leids en Amsterdams zijn mijn specialiteiten).

Persoonlijke ontwikkeling is mijn hobby. Ik ben gek op persoonlijkheidstesten, verslind ondernemers-podcasts, heb stapels boeken en geef duizenden euro’s uit aan cursussen, trainingen en coaching.

Naast mijn HBO Communicatiemanagement heb ik ook een diploma voor Image Consultant en Creatief Denken Trainer.

Één van mijn lijfspreuken is ‘Action beats perfection’.