Impactvol.

Haalbaar. 

Vernieuwend.

Een event organiseer je nooit zomaar. Er is altijd een doel. Het bereiken van dit doel vraagt vaak wat creativiteit. Maar waar haal je dat vandaan als je hoofd vol zit met ‘to-do’s’?

Dáár kom ik om de hoek kijken. Als creatief strateeg, creatief projectmanager óf als facilitator van jouw creatieve brainstormsessie met het projectteam.

Herken je dit?

A

Een relatie-event

Je organiseert een relatie-evenement, maar je kunt nog niet goed uitleggen wat dit precies oplevert voor je relaties. Waarom zouden ze uberhaupt komen?

A

Jubileum event

Je organiseert een jubileum voor medewerkers, maar het voelt allemaal nog erg als ‘los zand’. Er is toch zeker wel meer van te maken dan een branded tompouce bij de koffie en een feestje met een coverband?

A

Sponsor activatie

Jullie merk sponsort een ander evenement en nu is de vraag hoe jullie merkactivatie eruit gaat zien. Hoe houd je de organisatie blij én versterkt de activatie jullie merk? 

A

Intern event

Er staan belangrijke veranderingen binnen jullie bedrijf op de planning, waarbij je de medewerkers wilt betrekken door middel van een kick-off event. Hoe zorg je ervoor dat iedereen maximaal deelneemt en niet alleen maar uitkijkt naar de borrel aan het einde of wegvlucht voor ‘meetings’ tussendoor. 

A

Beurs stand

Je hebt een kostbare plek veroverd op een beurs, maar je hebt geen idee hoe je ervoor kunt zorgen dat je opvalt binnen het brede aanbod van stands, zodat je ROI optimaal is. Ergens weet je dat een roll-upbanner en een Barista bij je stand niet voldoen. 

Dit zijn precies de vraagstukken waarbij ik bedrijven graag help. Met behulp van mijn Create Your Event Canvas creëren we samen overzicht en helderheid. Vervolgens zet ik creatieve technieken in om tot een tot een concept te komen dat prikkelt én bijdraagt aan de doelstellingen van je event. We stippelen een haalbaar plan uit voor je event of merkactivatie, waarmee je maximale impact behaalt.

Sanne Verra

Het creëren van kloppende plaatjes is
mijn passie

Dingen die gewoon ‘kloppen’. I love it. Dat gevoel van een puzzelstukje dat precies op dat laatste open plekje past. Dat sieraad dat je outfit nét ff die creatieve touch geeft waarnaar je op zoek was. Of dat event dat voelt alsof er echt over alles is nagedacht. Een soort warm gevoel in je buik en enthousiasme dat onbedwingbaar opborrelt. Wow, dit is VET! En tegelijkertijd een gevoel van ontspanning en veiligheid. Want je reptielenbrein ziet ook dat het ‘klopt’ en kan dus in standje chill. 

Dát gevoel, daar ben ik aan verslaafd. En het loopt als een rode draad door mijn carriere. Ik zoek altijd naar ‘betekenis’, naar relevantie. Of ik nu meedenk over een sponsoractivatie, een evenementen concept of een merkconcept. Er moet altijd een laagje onder zitten. Dát maakt het namelijk impactvol.

De afgelopen 15 jaar heb ik een brede ervaring opgedaan in de evenementenbranche. Van sportevent tot zakelijk congres, van beursstand tot sponsoractivatie, jubileumevent, bedrijfsfestival en medewerkersevent. Van ING, Heineken en Tata Steel tot EK Beachvolleybal en van grote coorporate naar werken voor mooie evenementenbureaus zoals D&B Eventmarketing en FX Agency. Ik heb zowel ervaring met ‘de creatieve kant’ als ‘de uitvoerende kant’ en dat maakt dat ik naast creatieve ideeen ook een goed gevoel heb voor haalbaarheid.

 

Ik help je een event te creëren dat klopt, zodat je onvergetelijke impact maakt.

Een event dat écht blijft hangen, is gebaseerd op een sterk creatief concept dat past bij jouw merkwaarden, je doelstellingen en je doelgroep.

Waar ben jij mee geholpen?

Een kant en klaar plan op maat

Jij bent de projectmanager en ik ben de creatief. Na een uitgebreide intake ga ik aan de slag met een creatief concept. Al dan niet in samenwerking met andere creatieven. Het creatief concept omvat een thema (ook wel ‘haakje’) dat past bij jullie merk, doelgroep en doelstellingen én concrete ideeën voor de invulling van jullie event of activatie.

Werk jij bij een eventbureau? Als freelance creatief kan ik ook in samenwerking met jullie vaste creatieven aan de slag voor bijvoorbeeld een pitch bij jullie klant!

Investering: v.a. €2500 Ex Btw

 

Een creatieve partner in crime

Er ligt al een creatief concept (gemaakt door een ander bureau), maar hier moet nog veel ingevuld worden. Ik help je bij de organisatie als creatieve partner in crime. Jij pakt het logistieke stuk op, ik denk mee over aankleding, podiumprogramma, entertainment etc.  Vanaf te start tot de dag van het event blijf ik betrokken. Ideaal als je hoofd overloopt van de to-do’s en je wel wat creatieve input, maar ook uitvoerende hulp kunt gebruiken!

 

Investering: €95 per uur

Kick-start facilitator

Je gaat starten met de organisatie van je event en je wilt alle stakeholders aan boord hebben. Tijdens een Kickstart Your Event -sessie werken we met het hele projectteam in een creatieve setting aan een tof, onderscheidend concept voor je event. Zodat iedereen meteen betrokken is en alle neuzen dezelfde kant op wijzen én vanuit een stevig fundament, zodat het plaatje klopt. Ook perfect voor terugkerende events die wel wat vernieuwing kunnen gebruiken!

Investering: v.a. €1750,- ex BTW

Zullen we kennismaken?

7 + 9 =

Contact

Telefoon: 06-45316938
E-mail: info@sanneverra.nl

Foto credits: Blinck Fotografie

Zijn we al gelinkt op Linked-In?
Bekijk hier ook mijn meest recente opdrachten.